Τρίτη, Απριλίου 06, 2010

“Ήρθαν σε μένα δύο σύντροφοι Μακεδόνες. Ο Βελάκης και ο Γκέρμαν.”

Σίγουρα θα έχετε διαπιστώσει πως οι διάφοροι Έλληνες ιστορικοί επιστήμονες που ασχολούνται με το μακεδονικό αρέσκονται να συμπεριφέρονται σαν κοινές… «νονές» χρησιμοποιώντας διάφορες αυθαίρετες και αδόκιμες επιστημονικά ονομασίες για τους Μακεδόνες όπως π.χ. «σλαβόφωνοι», «σλαβομακεδόνες», «μακεδονοσλάβοι», «διγλώσσοι» κλπ χωρίς να κάνουν τον στοιχειώδη κόπο κατά τον επιστημονικά ενδεδειγμένο τρόπο να ρωτήσουν τους ίδιους τους ενδιαφερόμενους πως ονομάζονται. Αυτές οι αυθαίρετες και απολίτιστες «βαπτίσεις» κατά βάθος αποτελούν την στρατηγική επιλογή του ελληνικού πολιτικού κατεστημένου στον αγώνα του κατά των Μακεδόνων εδώ και πολλές δεκαετίες.

Σε προηγούμενες αναρτήσεις είχαμε δει μέσα από δημοσιεύματα της εφημερίδας «Ριζοσπάστης» του 1933 την ξεκάθαρη αναφορά σε Μακεδόνες. Σήμερα θα δούμε άλλη μια ξεκάθαρη αναφορά σε Μακεδόνες μέσα από καθημερινές επιστολές απλών αγωνιστών του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας τις οποίες πολλοί Έλληνες μελετητές της περιόδου του ελληνικού εμφυλίου πολέμου αγνοούν επιδεικτικά και “κάνουν πως δεν τις βλέπουν” συστηματικά:

Πρώτη επιστολή με ημερομηνία 14/2/1949.

1. Βασίλην. 001.08.020Α.00181-1 Ήρθαν σε μένα δύο σύντροφοι Μακεδόνες. Ο Βελάκης και ο Γκέρμαν. Σημειώματα δεν έχω από κανέναν για ποια δουλειά έρχονται. Αυτοί μου λένε να τους συνδέσω με μια σειρά Μακεδόνες εδώ όπως ο Ποπτόμωφ, Παβλώφ, Τερπεσίεφ κλπ. να κάνουν δημόσιες συγκεντρώσεις των Μακεδόνων που ζουν στη χώρα αυτή και μαζική επιστράτευση Μακεδόνων. (ακολουθεί)

Τρίτη επιστολή με ημερομηνία 14/3/1949.

3. Βασίλην. Για τους δυο Μακεδόνες είχα βάλει αμέσως το ζήτημα στους φίλους όπως ήθελαν οι ίδιοι. 001.08.020Α.00183-1 Τους ίδιους δεν επέτρεψαν οι φίλοι να συνδεθούν με τους ανθρώπους που ήθελαν. Μας καθυστέρησαν μέχρι να αποφασίσει το Πολιτικό Γραφείο 7 ημέρες. Χθες τους συνδέσαμε με κάποιον εξουσιοδοτημένο φίλο. Σήμερα μου είπαν οι φίλοι κατ’ αρχήν θα επιτρέψουν να κινηθούν ελευθέρα οι δύο συν[τροφοι] Μακεδόνες για να κάνουν γνωστό τον αγώνα των Μακεδόνων σε συγκεντρώσεις. Δεν επιτρέπουν όμως να μιλήσουν ανοιχτά στις συγκεντρώσεις αυτές για αντιπροσώπους για το Συνέδριο του ΝΟΦ. Επίσης δεν επιτρέπουν [οι φίλοι] ούτε να εκλεγούν αντιπρόσωποι αλλά και ούτε να σταλούν 30 που ζητούν οι δικοί μας. Θα στείλουν λένε οι φίλοι μόνο 5 αντιπροσώπους στο Συνέδριο. Τους πείσαμε μόνο να δεχτούν μετά την επιστροφή των αντιπροσώπους από το Συνέδριο να μπορούν να μιλήσουν ανοιχτά για ότι είδαν και άκουσαν. (ακολουθεί)

------------

- Για να διαβάστε τα χειρόγραφα κάντε κλικ πάνω στις εικόνες.

- Οι δύο παραπάνω επιστολές (αριθ. 1 και αριθ.3) της εποχής του ελληνικού εμφυλίου πολέμου προέρχονται από την ιστοσελίδα των ΑΣΚΙ (Αρχεία Σύγχρονης Κοινωνικής Ιστορίας) http://askiweb.eu το οποίο διατηρεί Ψηφιακό Αρχείο του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας. Είναι το μοναδικό μέχρι στιγμής Ψηφιακό Αρχείο που έχει την τόλμη να δημοσιεύει στο internet τέτοια ντοκουμέντα.

- Και οι δύο επιστολές απευθύνονται προς τον Βασίλη αγνώστων λοιπών στοιχείων. Από την ένδειξη (ακολουθεί) που υπάρχει στο τέλος της κάθε σελίδας και την αρίθμηση στην αρχή,  βγαίνει το συμπέρασμα πως υπάρχουν πάρα πολλές επιστολές προς τον Βασίλη. Ακολουθεί άλλη μια με αύξοντα αριθμό 66.

001.08.020Α.00245-1

- Ν.Ο.Φ. = Λαϊκό Απελευθερωτικό Μέτωπο (μακεδονικά: Народно Ослободителен Фронт / Ναρόντνο Οσλομποτιτελεν Φρόντ (НОФ)). Το ΝΟΦ ήταν οργάνωση των εθνικά Μακεδόνων με μεγάλη επιρροή κυρίως στους νομούς Πέλλας, Καστοριάς και Φλώρινας. Ήταν, κατά κάποιο τρόπο, η αντίστοιχη οργάνωση του Ε.Α.Μ. (Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο) των Ελλήνων. Ε.Α.Μ. και Ν.Ο.Φ. συνεργάστηκαν εναντίων του μοναρχοφασισμού στην Ελλάδα.

- Ανάμεσα στις επιστολές και τα κείμενα που υπάρχουν στο Ψηφιακό Αρχείο της ιστοσελίδας των ΑΣΚΙ οι Μακεδόνες αναφέρονται άλλοτε ως Μακεδόνες (αυτό που είναι δηλαδή) και άλλοτε ως σλαβο-Μακεδόνες. Είναι προφανές πως από τότε υπήρχαν ακόμη και μέσα στο ΚΚΕ και το ΕΑΜ  “νονοί” που ήθελαν να “βαφτίζουν” τους Μακεδόνες με προθέματα της αρεσκείας τους χωρίς να ρωτούν τους ίδιους του Μακεδόνες. Τέτοιους “νονούς” συναντούμε ακόμη και σήμερα προερχόμενους, μάλιστα, από εντελώς διαφορετικούς πολιτικούς χώρους.

 

18 σχόλια:

  1. «μέσα από καθημερινές επιστολές απλών αγωνιστών του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας»
    Αυτή η φράση τα λεει όλα.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν το βάπτισμα των μακεδόνων εκ μέρους των ελλήνων εθνικιστών, έστω και χωρίς την θέληση τους βασίζονταν στην αλήθεια δεν θα υπήρχε νομίζω πρόβλημα..
    π.χ ευρωπαίοι μακεδόνες...
    ακόμα και βαρδαρομακεδόνες
    αντίθετα η χρήση διάφορων πρόσθετων όπως σλάβο , βουλγαρο , κ.λ.π έχει καθαρά ΨΕΥΔΕΣ και συκοφαντικό σκοπό..
    την ίδια στιγμή η χρήση του όρου ασιάτες πατριαρχικοί προκαλεί την αντίδραση αυτών που αφορά παρότι και οι δύο λέξεις είναι εντελώς πραγματικές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νονούς σαν κι αυτούς συναντάς παντού. Πέρα απ' αυτούς που ονοματίζουν ως σλαβοφωνους ή σλαβομακεδόνες ή σλαβοβούλγαρους ή σκέτο βούλγαρους κτλπ κτλπ ανθρώπους παρά την βεβαιωμένη μη αποδοχή εκ μέρους τους των εν λόγω χαρακτηρισμών, υπάρχουν και οι νονοί που ονοματίζουν τον Κολοκοτρώνη και το Μπότσαρη ως Αλβανούς, το Στέλιο Καζαντίδη ως Τούρκο, τον Πετσάλνικο ως "εθνικά" Μακεδόνα, το Μητσοτάκη ως Άραβα και παέι λέγοντας.
    Τελικά όλα τα φασιστόμουτρα έχουν την ίδια μούρη, είτε αυτά λέγονται χρυσαυγίτες, είτε "αντικειμενικοί ετεροπροσδιοριστές".
    Άλλωστε με ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΟ τρόπο και οι μεν και οι δε, δικαιολογούνται λέγοντας ότι αυτοί εκφραζουν την πραγματικότητα σε αντίθεση με τους άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ας έρθω τώρα στο περιεχόμενο των συνθημάτων που ακούστηκαν, ιδίως σε κείνο το «Αλβανέ, Αλβανέ, δε θα γίνεις Έλληνας ποτέ». Πρόκειται για μνημείο ηλιθιότητας και άγνοιας της ιστορίας μας, που θα έκανε να τρίζουν τα κόκαλα της Μπουμπουλίνας, του Μιαούλη, του Κουντουριώτη και πλήθους άλλων εθνικών ηρώων του ΄21, που όλοι τους είχαν Αλβανούς προγόνους. Κι ο ένας παππούς του ίδιου του Κολοκοτρώνη ήταν αλβανικής καταγωγής. Το μαρτυρεί το όνομά του που ήταν Μπιθογκούρας, αφού γκούρα είναι η κοτρόνα και μπίθο ο…αντίπους του προσώπου.
    ---------------------------------------------
    κανείς έλληνας εθνικιστής δεν αρνείται την διακριτότητα των μακεδόνων, άσχετα αν για ευνόητους συκοφαντικούς λόγους παραποιεί και διαστρεβλώνει τον χαρακτήρα της...
    με διάφορα απίθανα και παντελώς αβάσιμα προθέματα...
    αυτό ειναι εντελώς διαφορετικό με το γεγονός ότι ο βιολογικός παππούς του Κολοκοτρώνη ήταν αλβανός με αποτέλεσμα και ο ίδιος να είναι άσχετα τι δήλωνε επίσημα και άσχετα την περικεφαλαία που έβαλε...
    για τον μπότσαρη , την μπουμπουλίνα,τον ανδρούτσο ούτε ίχνος αμφιβολίας της αλβανικής τους ταυτότητας , από δεκάδες επίσημα έγγραφα του νεοσύστατου ελληνικού κράτους...
    μήπως ακόμα υπάρχει αμφιβολία για το ιδεολογικό , μυθολογικό και μη πολιτιστικό περιεχόμενο του ελληνικού έθνους...
    εν αντιθέσει με το πολιτιστικό χαρακτήρα των υπόλοιπων ευρωπαϊκών εθνών...
    συνεπώς πρόκειται για παντελώς ξεχωριστές διαδικασίες ..
    η μία βασισμένη στο ψέμμα και αποσκοπούσα στην εθνοτική μείωση...
    η δε άλλη βασισμένη στην αλήθεια και αποσκοπούσα στην εθνοτική διαφάνεια , βασικός παράγων για την διακοπή της σημερινής χρεωκοπίας της πατρίδος μας και απαρχής της ανορθωτικής της πορείας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. o δε κ. Πετσάλνικος στις προεκλογικές του εκστρατείες και κάποια μακεδονικά χρησιμοποιεί και το κυριότερο ζητεί την ψήφο των μακεδόνων , με το αιτιολογικό δικοί μας/νάσι..
    αλλά και να αρνιόταν την μακεδονικότητα του για λόγους πολιτικής εξελληνισμένης σκοπιμότητας πάλι θα τον πρόδιδαν οι παππούδες και οι γιαγιάδες τους , οι οποίοι όλοι τους ήταν μακεδόνες ΜΟΝΟΓΛΩΣΣΟΙ ,με ελάχιστη γνώση της πατριαρχικης ελληνικής γλώσσας.
    παρομοίως και ο κ. Λιάνης με πατέρα βλάχο από την κλεισούρα καστοριάς και μητέρα εθνικά μακεδόνισσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ πολύ που επιβεβαιώνεις πανηγυρικά, τα λεγόμενα μου Νονέ (Ανώνυμος 7.09μμ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το νεοελληνικό κράτος από συστάσεώς του βασιζόμενο στο φασιστικής έμπνευσης τρίπτυχο "ομοαιμον – ομόγλωσσον - ομόθρησκον" κατέστρεψε και ισοπέδωσε δια της βίας κάθε εθνική (κυρίως την μακεδονική και αλβανική), γλωσσική, θρησκευτική, πολιτιστική διαφορετική ταυτότητα εντός της επικράτειάς του. Κατά τη διάρκεια του 20ου αι. επέβαλε δια της βίας την ρατσιστική και διεστραμμένη ιδέα πως όλοι οι σημερινοί Έλληνες πολίτες προκειμένου να είναι Έλληνες πολίτες οφείλουν να πιστεύουν (κατά φαντασίαν) ότι είναι γνήσιοι βιολογικοί απόγονοι των αρχαίων…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Stefanos
    Σε παρακαλώ μάθε να σέβεσαι και να αναγνωρίζεις την εντός Ελλάδος υπαρκτή μακεδονική ταυτότητα. Τα περί νονών να τα γράψεις στο blog των κατ' εξοχήν νονών του οποίου είσαι συνεργάτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Abecedar,
    Το να ονοματίζεις κάποιον εθνικά, διαφορετικά απ' ότι αυτοπροσδιορίζεται ο ίδιος, είναι η πλέον ακραία μορφή ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ.
    Σαφώς και δεν είναι καλύτερος από τους χρυσαυγίτες αυτός που σαν ΝΟΝΟΣ βαπτίζει ως Αλβανούς τον Κολοκοτρώνη και τη Μπομπουλίνα.
    Εγώ σέβομαι και υπερασπίζομαι το δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού όλων των ανθρώπων, χωρίς εξαίρεση. Για αυτόν το λόγο και είμαι εχθρός των φασιστικών απόψεων του (ντεμέκ) "αντικειμενικού" ετεροπροσδιορισμού.

    Δυό μέτρα και δύο σταθμά εγώ δεν έχω. Δεν μπορώ να πω το ίδιο και για σένα, όμως.
    Όσο για το "taxalia" που υπονοείς, να σου επαναλάβω την πρόσκληση μου να φιλοξενήσω ένα άρθρο σου, χωρίς λογοκρισία, όποτε θέλεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ο γνωστός ακροδεξιός και χρυσαυγίτης εθνικιστής , υπεύθυνος για την χρεωκοπία και ΤΑΧΑΛΙΑ της πατρίδος μας έδρασε και πάλι ..
    σκορπίζοντας το εθνικιστικό ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ του δηλητήριο..
    αντί να είναι θρασύδειλος ας αποδείξει την παλληκαριά του και τον πατριωτισμό του και ας δηλώσει επίσημα και δημόσια:
    η εθνική μακεδονική κοινότητα της ελλάδος είναι ενα πραγματικό και αληθινό μέρος του ελληνικού λαού και για αυτό την αναγνωρίζω απερίφραστα, με την αυτοπροσδιοριστική χρήση του όρου
    μακεδονική..
    πολύ περισσότερο όταν οι μακεδόνες ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ
    την χρήση του όρου με όλες τις αυτόχθονες εθνότητες της μακεδονίας..
    αλλά και με τους πατριαρχικούς ασιάτες έποικους του 1922...
    ακόμα και με τους εσωτερικούς έποικους της κρήτης κι της πελλοπονήσου-χωροφύλακες, στρατιωτικούς, μητροπολίτες,
    ανώτερους δημόσιους υπάλληλους...
    σε αντίθεση με τους ψευδώνυμους έλληνες οι οποίοι διεκδικούν αποκλειστικότητα: ούτε όνομα ούτε παράγωγο...
    οι μακεδόνες αναγνωρίζουν το δικαίωμα του καθένα να αυτοπροσδιορίζεται όπως θέλει, έστω και αν αυτό ουδεμία σχέση έχει με το δικαίωμα εκδήλωσης της αυτοπροσδιοριστικής ταυτότητας τους..
    αυτό όμως δενσημαίνει ότι δεν προσυπογράφουν τις απόψεις όλης της υφηλίου σύμφωνα με τις οποίες :
    οι σημερινοί έλληνες δεν κατάγονται από τους έλληνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. «Κατεβάστε τις εικόνες από τα δικαστήρια!»
    Τρεις δικηγόροι με προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας ζητούν αποκαθήλωση των θρησκευτικών συμβόλων
    ΠΑΝΟΣ ΤΣΙΜΠΟΥΚΗΣ | Παρασκευή 9 Απριλίου 2010
    Το ζήτημα της ανάρτησης εικόνων και θρησκευτικών συμβόλων στους δημόσιους χώρους (σχολεία, δικαστήρια, κ.λπ.) μετά τη γείτονα Ιταλία ήρθε και στην Ελλάδα. Αυτή τη φορά δεν καλείται το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου να αποφανθεί για την ανάρτηση του σταυρού στις ιταλικές σχολικές αίθουσες, όπως έγινε πρόσφατα, αλλά το Συμβούλιο της Επικρατείας να αποφασίσει αν πρέπει να αναρτώνται ή όχι στις δικαστικές αίθουσες εικόνες του Χριστού, ο σταυρός και άλλα σύμβολα της Ορθοδοξίας.

    Και αυτό γιατί τρεις θεσσαλονικείς δικηγόροι ζητούν από το Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο να «κατέβουν» οι εικόνες και τα θρησκευτικά σύμβολα από τα δικαστήρια της χώρας, καθώς η ανάρτησή τους είναι αντίθετη στο Σύνταγμα, στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, στον Κώδικα Οργανισμού των Δικαστηρίων, αλλά και παράνομη. Οι δικηγόροι δηλώνουν ότι ανήκουν σε διαφορετικές θρησκευτικές ομάδες: ο ένας δηλώνει άθεος, η δεύτερη βουδίστρια και ο τρίτος είναι μεν χριστιανός ορθόδοξος αλλά δεν δέχεται την εμπλοκή των συμβόλων της πίστης στην ενάσκηση της κοσμικής εξουσίας.

    Τον περασμένο Νοέμβριο οι δικηγόροι κατέθεσαν αίτηση στην επιτροπή διοίκησης των Διοικητικών Δικαστηρίων της Θεσσαλονίκης με την οποία ζητούσαν να «αποκαθηλωθούν» οι εικόνες και οι σταυροί που δεσπόζουν «σε περίοπτες θέσεις πάνω από τους προέδρους των δικαστηρίων», αλλά και να αφαιρεθεί κάθε θρησκευτικό σύμβολο από τους τοίχους των δικαστικών αιθουσών. Τον περασμένο Ιανουάριο το Διοικητικό Εφετείο απέρριψε το αίτημά τους ομόφωνα, επισημαίνοντας ότι αυτό που ζητούν θίγει ένα ευαίσθητο θέμα το οποίο συνδέεται με την ιστορία του ελληνικού έθνους και μόνη αρμόδια να το επιτελέσει είναι η πολιτεία και όχι οι διοικούντες τα δικαστήρια.

    Οι τρεις αναφέρουν ότι η ανάρτηση των εικόνων στα δικαστήρια παραβιάζει «την ακρογωνιαία λίθο του ανθρωποκεντρικού μας πολιτεύματος,δηλαδή το άρθρο 2 παράγραφος 1 του Συντάγματος, που ορίζει ότι ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της πολιτείας».

    Προσβάλλεται όμως και η προσωπικότητά τους, η οποία κατοχυρώνεται από το άρθρο 5 του Συντάγματος, καθώς περιορίζεται το δικαίωμά τους να την αναπτύσσουν ελεύθερα και χωρίς διακρίσεις με βάση το θρήσκευμά τους. Δηλώνουν κατηγορηματικά ακόμη στην αίτησή τους ότι «ταυτόχρονα, η ανάρτηση θρησκευτικών συμβόλων στις δικαστικές αίθουσεςπαραβιάζει το δικαίωμά τους στην θρησκευτική ελευθερία, όπως αυτό οριοθετείται στο άρθρο 13 του Συντάγματος και στο άρθρο 9 της ΕΣΔΑ».

    Η ανάρτηση των εικόνων στις αίθουσες συνεδριάσεως των δικαστηρίων είναι και παράνομη, και οι δικαστές, οι οποίοι είναι επιφορτισμένοι με την τήρηση της νομιμότητας, έχουν υποχρέωση να τις απομακρύνουν, υπογραμμίζουν οι δικηγόροι. Και είναι παράνομη η ανάρτησή τους καθώς ο Κώδικας Οργανισμού των Δικαστηρίων ορίζει ότι η τοποθέτηση οποιουδήποτε αντικειμένου κατά τρόπο σταθερό εντός των δικαστικών αιθουσών πρέπει να προσδιορίζεται συγκεκριμένα σε σχετική απόφαση του υπουργού Δικαιοσύνης.

    Ως σήμερα όμως δεν έχει εκδοθεί σχετική απόφαση του υπουργού Δικαιοσύνης που να επιβάλλει την ανάρτηση θρησκευτικών συμβόλων στις δικαστικές αίθουσες. Κατά συνέπεια οι διοικούντες τα δικαστήρια πρέπει «να απέχουν από τη μόνιμη τοποθέτηση οποιουδήποτε μη οριζομένου σχετικά αντικειμένου εντός των δικαστικών αιθουσών» σημειώνουν οι συνήγοροι της Θεσσαλονίκης. Ετσι όμως εμμέσως πλην σαφώς οι τρεις δικηγόροι καλούν τον υπουργό Δικαιοσύνης κ. Χ. Καστανίδη να λάβει θέση στο ζήτημα αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο ισχύει η αρχή ότι είσαι αυτό που δηλώνεις, γεγονός που οφείλεις να αποδεικνύεις όχι μόνο τυπικά αλλά κυρίως ουσιαστικά και με περιεχόμενο...
    όταν δηλαδή δηλώνεις πολιτικός μηχανικός οφείλεις να καταθέσεις σχετικό έγκυρο και νόμιμο πτυχίο...
    επιπλέον δε οφείλεις να το αποδεικνύεις καθημερινά με την κατασκευή ασφαλών οικοδομικών έργων...
    εξαίρεση η ελλάδα όπου σύμφωνα με τον αείμνηστο Τσαρούχη ισχύει το " είσαι ό,τι δηλώσεις..." με αποτέλεσμα να επικρατούν κάθε λογής τυχάρπαστοι συμπολίτες μας...
    παρομοίως ισχύει με τον ελληνικό κράτος-ΝΟΝΟ και τους θιασώτες εθνικιστές συνεργάτες του...
    έτσι ΒΑΠΤΙΣΕ τους πατριαρχικούς τουρκογενείς ασιάτες σε καθαρούς έλληνες απόγονους των στρατιωτών του μακεδόνα αλέξανδρου...
    τους αλβανούς αρβανίτες , έλληνες που μάθαν στο πανεπιστήμιο τα αλβανικά...
    τους βλάχους έλληνες που εκλατινσθηκαν λόγω κακών σχέσεων με τους ρωμαίους..
    τους τούρκους της δυτικής θράκης μουσουλμάνους...
    τους δε μακεδόνες βάπτισε με δεκάδες ονόματα , όλα ψευδή και συκοφαντικά..
    από σλάβους,βούλγαρους,σλαβόφωνους έλληνες, γυφτοσκοπιανούς , δίγλωσσους μέχρι και πράκτορες της γειτονικής πάμφτωχης χώρας...
    ούτε καν της πλουσιότερης βουλγαρίας...
    όσον αφορά τον ελεύθερο αυτοπροσδιορισμό αυτός πάντα είναι συμβατός με την αλήθεια και την δηλούμενη εθνοτική ταυτότητα..
    δεκάδες δημόσια έγγραφα του ελληνικού κράτους καθώς και άλλα τεκμήρια μιλούν για αλβανικό αυτοπροσδιορισμό των ηρώων της εξέγερσης του Μοριά..
    για δεκάδες ενέργειες συμπερίληψης της αλβανικής γλώσσας ως δεύτερης επίσημης του νεοσύστατου κράτους...
    αλλά και για αλβανούς μιλούν όλοι οι αγνοί πατέρες του πρώϊμου
    ελληνικού ρομαντικού αρχαιολαγνικού ελληνικού εθνικισμού....
    και όχι μόνο ο παππαρηγόπουλος...
    συνεπώς αν κάποιος ετεροπροσδιορίζει και βαπτίζει είναι το ελληνικό κράτος και
    οι ΤΑΧΑΛΙΑ συνεργάτες του..
    και όχι οι Μακεδόνες...
    το παρόν μπλόγκ δίνει την δυνατότητα σχολιαστικής ανωνυμίας και ψευδονυμίας...
    το γνωστό αντιμακεδομικό και αντιτουρκικό ασιατικό βάρβαρο μπλόγκ γιατί δεν παρέχει ανάλογη δυνατότητα..?
    μήπως ο γνωστός σχολιαστής θα μεριμνήσει για την αλλαγή αυτής της κατάστασης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Stefanos
    Εάν και εφόσον υπερασπίζεσαι το δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού όλων των ανθρώπων, χωρίς εξαίρεση τότε αυτό θα πρέπει να το αποδείξεις πρώτα στο “σπίτι” σου (δηλ στο blog του οποίου είσαι συνεργάτης) υπερασπιζόμενος τους Μακεδόνες κάθε φορά που μας εταιροπροσδιορίζει με επαίσχυντους χαρακτηρισμούς που δεν θέλω να τους αναφέρω εδώ.

    Μια και το έφερε η κουβέντα και επειδή είσαι νέος συνεργάτης τους, καλό θα ήταν να επισκεφτείς την παρακάτω διεύθυνση για να δεις σε ποιο έντυπο της χώρας μας έδωσαν την μια και μοναδική συνέντευξη οι τρεις πρώτοι (όταν ήταν ακόμα τρεις) διαχειριστές του blog και βγάλε μόνος τα συμπεράσματά σου για το ποιόν τους.
    http://www.elora.gr/portal/index.php?option=com_content&task=view&id=1423&Itemid=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με την ίδια λογική να δούμε κι εμείς με ποιούς κάνεις παρέα στο maknews Abecedar για να βγάλουμε τα συμπεράσματα μας για το πως βλέπεις (ως γίδια) τους συμπολίτες σου. Η υποκρισία ξεχειλίζει από τα αυτιά σου.

    Α, και ούτε ο Κωλοκοτρώνης ούτε ο Ανδρούτσος ήταν δικοί μας (Αρβανίτες) - αν είχατε ουσιαστική επαφή με τις πηγές δε θα πετούσατε τέτοιες κοτσάνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ενα από τα σύγχρονα προβλήματα της ελληνικής πολιτικής σκηνής είναι το γεγονός της συσκότισης του ακροδεξιού χουντικού παρελθόντος και η θόλωση του υπερεθνικιστικού παρόντος τους...
    ετσι διάφοροι μεγαλόσχημοι παρουσιάζονται ως δημοκρατικοί παρά την προφανή απέχθεια τους και την παραβίαση κάθε αρχής ελευθερίας και ανθρωπίνων δικαιωμάτων...
    προφανώς ισχύει αυτό και για τους συνομιλητές της ΧΟΥΝΤΙΚΗΣ εφημερίδας Ελεύθερης Ωρας , του κατάδικου εκβιαστή Μιχαλόπουλου...
    μία προτεινόμενη λύση είναι να δημιουργηθεί από τους σέρβερ ειδικό πορτάλ που θα φιλοξενεί όλα τα ελληνικά εθνικιστικά και ρατσιστικά ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ μπλόγκς..
    με ταυτόχρονη απαγόρευση στον υπόλοιπο κυβερνοχώρο το οποίο οφείλει να είναι απαλλαγμένο από κάθε ρατσιστικό σχολιασμό και προτροπή σε ρατσιστικό και φυλετικό μίσος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Peaceful protest to take place under motto "Stop Greek Fascism"
    Skopje, April 9
    MANAPO Coalition of Non-Governmental Organisations will hold Friday evening a peaceful protest. People will march from Skopjanka shopping mall to the Liaison Office of the Republic of Greece under the motto "Stop the Greek Fascism". During the march, coalition members will leave notes of protest in the embassies of Sweden, Spain and Romania and in the Greek Liaison Office.

    MANAPO says the protest is organised to voice embitterment over the "fascist" march of the Greek military in Athens marking the Independence Day, when insults towards Macedonians, Turks and Albanians were chanted.

    - We demand the government of Greece to issue an official apology to the people of Macedonia, Turkey and Albania, to drop all the pressures over the constitutional name of Macedonia, to recognise and respect the right of all ethnic minorities in Greece and to return the properties and inheritance rights to those who were forcibly expelled from Greece after the Balkan Wars in 1912-1913 and the Greek Civil War in 1946-1949, said Nikola Siskoski, president of Hristo Uzunov NGO in Ohrid.

    MANAPO coalition currently is made up of six non-governmental organisations.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. http://esxatianasxesi.blogspot.com/2010/04/blog-post_4286.html
    Σάββατο, 10 Απριλίου 2010
    ΤΟΥΡΚΑΛΒΑΝΕ ΛΙΑΠΗ , ΑΣ' ΤΑ ΨΟΦΙΑ !
    ------------------------------------
    αλιευμένο από υπερεθνικιστικό μπλόγκ της συνομοταξίας των ΤΑΧΑΛΙΑ , το οποίο αναφέρεται στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο..
    με πρόθεση συκοφαντική αλλά με ετεροπροσδιορισμό μερικώς αληθινό , καθότι πράγματι είναι αρβανίτικης/αλβανικής προέλευσης , γεγονός βέβαια καθόλου μεμπτόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γειά σας παιδιά,αυτό που έχω να σας πω εγώ,είναι να προσπαθήσετε πάση θυσία να κρατήσετε τη γλώσσα σας,τα έθιμά σας και την εθνική σας ταυτότητα.Δεν ξέρω πόσοι είστε πραγματικά,αλλά μπορεί στο τέλος να αφομοιωθείτε και θα είναι κρίμα.Ήδη οι ψήφοι του ουράνιου τόξου μειώθηκαν αισθητά.Είμαι υπέρ να συνυπάρχουν διάφοροι πολιτισμοί και γλώσσες σε μία χώρα.
    Αν θέλετε ρίξτε μια ματιά και σε ένα καινούργιο blog
    http://taairetika.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή