Την Πέμπτη 7/6/2012 διαβάσαμε στο μπλόγκ ΤΑΧΑΛΙΑ την παρακάτω ανάρτηση: http://taxalia.blogspot.com/2012/06/blog-post_3260.html
«Σκατόψυχα φασιστοειδή κατέστρεψαν μνημείο της ποντιακής γενοκτονίας
Σάπια φωλιά με σάπια αυγά για σάπια φίδια στην όμορφη Άρνισσα.
Τι συμβαίνει στην ιστορική, ευρύχωρη κι ευγενική Πέλλα; Ποιος δαίμονας κατοικεί στους μαύρους ίσκιους και δέρνει κάθε τρεις και... λίγο Ελληνικά μνημεία; Ποιος δαίμονας βρυκολάκιασε κι έσπασε το έργο τέχνης; Ποιός, ποιοί σκυλεύουν τη μνήμη μιας κοινότητας Ελλήνων, που υπέφεραν όσο λίγοι στον κόσμο; Και πώς η ανεκτική Μακεδονική κοινωνία, αστική κι εργατική, δεν έχει αντιληφθεί ανάμεσά της τον βρυκόλακα που βρωμάει ανθελληνισμό; Είναι ο βρυκόλακας νέος άνθρωπος που του 'χει κάψει το μυαλό ο φασισμός; Και πώς περνάει απαρατήρητη η βρωμερή του αποφορά; Σε ποιες αγκαλιές κουρνιάζει;
Ποιοι τον αφήνουν (ή κιόλας τον ενθαρρύνουν) να αποπατά στα ιερά και τα όσια των άλλων -δηλαδή ΟΛΩΝ μας;..»
Η παραπάνω ανάρτηση στο μπλόγκ ΤΑΧΑΛΙΑ ήταν καυστικότατη με υπαινιγμούς βιτριολικούς κι η πρώτη σκέψη ήταν: «ΩΧ, ξέρω σε ποιους θα ρίξουν το φταίξιμο. Μακάρι να συλλάβουν τα ζώα που βεβήλωσαν το μνημείο, να δούμε ποιοί και γιατί κάνουν αυτά τα αίσχη και να τιμωρηθούν παραδειγματικά». Τι να πει κανείς; Ο συντάκτης του ήταν εξοργισμένος -και με το δίκιο του- αλλά ως γνωστό όποιος με ακραίες εκφράσεις και αστήρικτους υπαινιγμούς προσπαθεί να χρεώσει χώρους και πρόσωπα πριν την διαλεύκανση, χάνει από το όποιο δίκιο έχει.
Αυτές ήταν οι πρώτες σκέψεις αλλά από την άλλη ηλπίζαμε πως λόγω των ημερών (προεκλογική περίοδος) δεν θα πάρει έκταση το θέμα. Ήλπιζαμε αλλά φευ...
Την μεθεπόμενη ημέρα ανέλαβαν δράση τα ακραία Εθνικιστικά μπλόγκ και εκεί ο «δράστης» είχε ονοματεπώνυμο: Γράφει ο χουντο-φασιστικός στόκος στις 9/6/12: "ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ ΓΥΦΤΟΣΚΟΠΙΑΝΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ... ΒΕΒΗΛΩΣΑΝ ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΠΟΝΤΙΑΚΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΝΙΣΣΑ ΠΕΛΛΑΣ!" ( http://www.stoxos.gr/2012/06/blog-post_7228.html )
Το σκηνικό της σπίλωσης και της χρέωσης σε βάρος των Μακεδόνων είχε στηθεί και βρισκόταν σε πλήρη εξέλιξη. Δεν είναι η πρώτη φορά. Το έργο είναι χιλιοπαιγμένο και οι ρόλοι γνωστοί. Οι ασκήσεις πατριωτισμού στην πλάτη των «Ντόπιων», πάντα σε προεκλογική περίοδο -και όχι μόνο-, ήταν πεδίο δόξης λαμπρόν για τους "κατ' επάγγελμα πατριώτας".
Αλλά εδώ υπήρχε και κάτι υπαρκτό. Το μνημείο. Η βεβήλωση.
Μια πράξη καταδικαστέα χίλια τις εκατό που ή προβοκάτορας την έκανε ή ζώο.
Κανείς λογικός άνθρωπος δεν είναι δυνατόν να δικαιολογήσει την βεβήλωση και το κυριότερο είναι ΑΔΥΝΑΤΟ κάποιοι να βεβήλωσαν με πολιτικό σκεπτικό το μνημείο περιμένοντας δικαίωση. Από τι; Από τις αντιδράσεις; Από τις προκλήσεις; Από τις χρεώσεις; Δεν μπορεί να έχει φυλετικά η πολιτικά κίνητρα μια τέτοια επονείδιστη πράξη.
Και ενώ σκεφτόμασταν και αναρωτιόμασταν για τα παραπάνω με μια αδιόρατη ανησυχία, διαβάζουμε σήμερα 10/6/2012 την παρακάτω απαράδεκτη ανάρτηση στο ιστολόγιο belomorska macedonia (http://belomorskamacedonia.blogspot.gr/2012/06/blog-post_09.html)
«Αγαπητοί φίλοι Πόντιοι της Πέλλας, όταν υπάρχουν ανισότητες σε μια κοινωνία όπου από την μια πλευρά έχουμε τους δοξασμένους Πόντιος και από την άλλη τους καταραμένους Ντόπιους, αυτά τα φαινόμενα δυστυχώς θα υπάρχουν. Η βία (και ψυχολογική) ...γεννά βία, αυτό είναι γνωστό.
Τα μνημεία απο μόνα τους δεν είναι το πρόβλημα, αλλά όταν εσείς οι ίδιοι αρνείστε στους γηγενείς Μακεδόνες να τιμούν και αυτοί τα δικά τους ιστορικά πρόσωπα και γεγονότα, λες και αυτοί είναι πιο ξένοι απο τους ξένους στην Μακεδονία, τι περιμένετε;
Όχι, δεν καταδικάζω τον βανδαλισμό, γιατί τον θεωρώ πράξη διαμαρτυρίας!
Το επόμενο μνημείο που θα στηθεί στην Αρνησσα ας είναι της συντοπίτισσας σας Μίρκας Γκίνοβα, θύμα του ελληνικού εθνο-φασισμού. Αγωνιζόταν ως Μακεδόνισσα υπέρ της ισότητας και της ελευθερίας για όλους τους πολίτες, μαζί με τους Έλληνες συντρόφους της του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας (και όχι ξένου!)
Αναρτήθηκε από belo more στις 8:22 μ.μ. 09/06/2012.»
Δε πιστεύαμε ότι διαβάζαμε. Και ξαναδιαβάζαμε κι αναρωτιόμασταν: Βλακεία ή σκοπιμότητα; Καλά, είναι δυνατόν να μην καταδικάζεται ο βανδαλισμός και μάλιστα να βαφτίζεται από τους αυτόκλητους υπερασπιστές των βανδάλων σαν πράξη διαμαρτυρίας; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;
Βγήκαν πρώτα, οι Χάληδες και μετά οι Χρυσαυγήτες Στόκοι, δημιουργώντας ένα αρνητικό κλίμα χρεώνοντάς το στους Μακεδόνες χωρίς να υπάρχει κανένα στοιχείο και κανένα προηγούμενο και έρχεται μετά ένα μπλόγκ "Mακεδόνων" να τους επιβεβαιώσει δίνοντας, μάλιστα, χαρακτήρα "διαμαρτυρίας" στη βεβήλωση! ΕΛΕΟΣ! Που το βρήκανε αυτό και το λένε; Που βρήκανε και λένε ότι οι Πόντιοι αρνούνται την ιστορία του τόπου και ότι αυτό γεννά βία, και για διαμαρτυρία βεβηλώνει μνημεία; Πως το ξέρουν; Και αν το ξέρουν, γιατί το δικαιολογούν;
Δηλαδή, ο κάθε πικραμένος και φαντασμένος Φασίστας Μακεδόνας ή Έλληνας, Πόντιος ή Βλάχος, ΠΑΟΚτσης ή ΑΡΗανός, θα σπάει μνημεία ή γραφεία ή αμάξια ή σπίτια για να διαμαρτυρηθεί; Θα τρελαθούμε τελείως;
Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πολλαπλά:
Ποιόν αλήθεια εξυπηρετούν τέτοια δημοσιεύματα; Γιατί το συγκεκριμένο "Μακεδονικό" μπλόγκ συνεχίζει να δίνει τις χειρότερες αποδείξεις σε όσους παλεύουν ενάντια στους Μακεδόνες; Γιατί, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ρίχνει νερό στο μύλο της αντίδρασης;
Είχαμε ξαναγράψει για το συγκεκριμένο θέμα (μπλογκ Abecedar στις 28/01/2012 ( http://abecedar.blogspot.gr/2012/01/blog-post_28.html ).
Ειλικρινά λυπούμαστε πολύ που επιβεβαιωθήκαμε. Πέρασαν σχεδόν έξι μήνες από τότε αλλά ισχύουν στο ακέραιο ότι από τότε είχαμε επισημάνει: «Η γελοιότητα έχει και τα όρια της»
Δυστυχώς στο μπλογκ belomorskamacedonia.blogspot δεν μπορούν να διακρίνουν τα όρια της ευπρέπειας από την χυδαιότητα. Το ότι εκτίθενται λόγω της διχασμένης προσωπικότητας τους και της κοινωνικής και πολιτικής τους απομόνωσης δεν θα μας απασχολούσε καθόλου αν με τις θέσεις και τα σχόλια τους δεν χρεωνόταν ο ευρύτερος χώρος των Μακεδόνων ακτιβιστών.
Τι συζητάμε όμως; Η συγκεκριμένη παρέα δεν μπορεί να συνυπάρξει και να λειτουργεί με Μακεδόνες. Πώς να ανεχτεί ανθρώπους από άλλες εθνότητες;
Δεν πρόκειται να ξανασχοληθούμε μαζί τους και με το παραλήρημά τους. Η περίπτωση τους τελικά δεν είναι κοινωνικά και πολιτικά ιάσιμη. Θέλει κι άλλες συνεδρίες.
ΤΕΛΟΣ. ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΕΠΕΣΑΝ. Ο ΚΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ.»
Το ερώτημα όμως παραμένει ΒΛΑΚΕΙΑ ή ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ;;;
Κυριακή, 10/ 06/2012, MORE SOKOL & ABECEDAR
Αγαπητοί φίλοι,
ΑπάντησηΔιαγραφήκανέναν υπαινιγμό δεν άφησε το taxalia.
Αν ήθελε ήταν εύκολο να το κάνει.
Μην φασίζετε εκ πλαγίου με ολισθήσεις προς άλλους έξαλλους που μιλούν για "γυφτοσκοπιανούς". Είδατε ποτέ τέτοιες ανοησίες στο taxalia;
Το taxalia έχει ξεκάθαρη άποψη: πλήρη σεβασμό στα δικαιώματα των συμπολιτών μας, που δεν αισθάνονται Έλληνες, πλήρη σεβασμό στη γλώσσα, στην παράδοση και στην κουλτούρα τους, χωρίς όμως αυτή να βαφτίζεται "μακεδονική".
Σκοπός και όνειρό μας, είναι να λυθεί το πρόβλημα, με έναν συμβιβασμό που θα πονέσει και τους δύο ασφαλώς, χωρίς εθνικισμούς ένθεν και ένθεν. Προς το παρόν, η αλλαζονεία είναι από την πλευρά του Γκρουέφσκι.
Τέλος, δεν υπήρξε ποτέ αιχμή, από το taxalia, εναντίον όσων από σας βλέπετε το θέμα με νηφαλιότητα και όχι γελοιότητες περί "ξένων ποντίων" "τουρκόσπορων" κ.λ.π.
Αλλοίμονο αν το 2012, υπάρχει τέτοιος διαχωρισμός και εχθρότητα. Ελλάδα και ΠΓΔΜ πρέπει να βρουν λύση, χωρίς τις γελοιότητες του Γρούγιου, με την αρχαιοποίηση και τα καρακιτσαριά.
Με εκτίμηση και σεβασμό
taxalia
Αυτό το διαβάσατε?
ΑπάντησηΔιαγραφήEμείς οι Μακεδόνες λέμε να το ρισκάρουμε με το ΣΥΡΙΖΑ! Να το ψηφίσουμε για να βγει, μήπως και διαλύσει την Ελλάδα (και γλιτώσουμε κι εμείς και η Δημοκρατία της Μακεδονίας, μια για πάντα, και οι Τούρκοι της Θράκης, επίσης!
http://belomorskamacedonia.blogspot.gr/2012/06/blog-post.html
Ας μας επιτρέψουν οι διαχειριστές στο taxalia μερικές διευκρινήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράψαμε για υπαινιγμό γιατί στην ανάρτηση σας δεν υπάρχει χρέωση σε συγκεκριμένο χώρο όπως έκαναν ακραία έντυπα και μπλόγκ.
Εμείς σαν μπλόγκ εκτιμάμε την άποψη σας για «πλήρη σεβασμό στα δικαιώματα των συμπολιτών μας, που δεν αισθάνονται Έλληνες, πλήρη σεβασμό στη γλώσσα, στην παράδοση και στην κουλτούρα τους» παρόλο που έχουμε την δική μας άποψη για την ονομασία και τον αυτοπροσδιορισμό της κάθε μειονοτικής ομάδας. Κατανοούμε πλήρως την επιχειρηματολογία –και την αμηχανία-γύρω από την ονοματοδοσία ανθρώπων και κρατών που έχει αναπτυχθεί και συνεχίζετε στη πατρίδα μας .
Ελπίζουμε σε ψυχραιμότερες προσεγγίσεις στο μέλλον.
Η διαφορές ανάμεσα σε κράτη λύνονται σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο, μακάρι να λυθεί και το όνομα και να μην χρονίζει όπως το Κυπριακό ή τα Ελληνοτουρκικά.
Χαιρόμαστε που γίνετε ευδιάκριτη η προσπάθεια μας να απομονωθούν ακραίες φωνές (περί "ξένων ποντίων" "τουρκόσπορων" κ.λ.π.).
Στο abecedar.blogspot ούτε απολογητές του Γκρούεφσκι είμαστε , ούτε αρχαιόπληκτοι, ούτε και αρχαιολάγνοι.
Δείτε ας πούμε τι γράφαμε σε μια από τις αναρτήσεις μας 17/05/2011
http://abecedar.blogspot.gr/2011/05/blog-post_21.html
«Πιστεύω πως πρέπει με ψυχραιμία να δούμε τα ιστορικά πρόσφατα γεγονότα και να σκεφτούμε πως κάθε άνθρωπος που σήμερα ζει και εργάζεται στη Μακεδονία είναι απόγονος όχι των Μεγαλέκων αλλά των πατεράδων μας των παππούδων μας και των προπαππούδων μας που σ’ αυτό το κομμάτι των Βαλκανίων έζησαν μεγάλες αλλαγές, πολέμους, ανακατατάξεις. Πλήρωσαν βαρύ τίμημα ΑΠΑΝΤΕΣ. Οι μυλόπετρες της Ιστορίας άλεσαν ανθρώπους, χωριά, πολιτισμούς.
Είναι κρίμα που σήμερα στη πατρίδα μας- δυστυχώς και στις γειτονικές χώρες- οι Εθνικιστικές κορώνες είναι στα χείλη θεσμικών παραγόντων (Υπουργών, Βουλευτών, Μητροπολιτών, δημοσιογράφων, καθηγητάδων) οι οποίοι συντηρούνται από μεγάλα λόγια, από αρχαιοπληξία και θεωρίες συνομωσίας.
Κάθε άνθρωπος, κάθε λαός όμως έχει την ιστορία του έτσι όπως την διαμόρφωσαν και την επέβαλαν οι δυνατοί και έτσι όπως μπόρεσε να σταθεί καθένας στα πόδια του. Χρειάζεται σεβασμός, γνώση και σκέψη για να μην βρίσκουν φιλικά ώτα οι κραυγές των αρχαιόπληκτων εθνικιστών.»
Μόνο με σεβασμό και συζήτηση θα λυθούν προβλήματα και θα απομονώνονται οι ακραίοι.
МОРЕ СОКОЛ, СОЛУН 11/06/2011
Οι καταπιεσμενοι γινονται χειροτεροι καταπιεστες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚOCO BOJMICAN