Σάββατο, Ιανουαρίου 05, 2013

Οι γιορτές του Αντώνη, κάπου στα βόρεια προάστια της Αθήνας, παραμονή Χριστουγέννων.*

 

Του Γιώργου Ν. Παπαδάκη
(Αναδημοσίευση από τη NOVA ZORA, τεύχος Ιανουαρίου 2013
http://novazora.gr/arhivi/6946)

 

-Αντώνη μου, σταμάτα σε παρακαλώ να γράφεις non papers στις 3 η ώρα τη νύχτα, Χριστούγεννα είναι, έλα να κοιμηθείς. Αύριο πρέπει να πάμε μια βόλτα στο Σύνταγμα να σε δει ο λαός σου.

-Δεν μπορώ να σταματήσω βρε Γεωργία μου, ακριβώς γι’ αυτό το λαό δουλεύω 24 ώρες το 24ωρο. Δε βλέπεις πόσο μεγάλη επιτυχία έχουν τα non papers μου; Μόλις πριν λίγες μέρες έστειλα το τελευταίο στην Αργεντινή για να σαμποτάρω τον Τσίπρα και άρχισαν να σπάνε τα σούπερ μάρκετ.Οι γιορτές του Αντώνη, Κάπου στα βόρεια προάστια της Αθήνας, παραμονή Χριστουγέννων

-Δηλαδή εξαιτίας σου έγινε αυτό;

-Ασφαλώς, τι νόμισες δηλαδή; Ο άνδρας σου δεν αφήνει τίποτα στην τύχη.

-Μα καλά, τι τους έγραψες;

-Τους είπα ότι αυτός ο τύπος που δήθεν έρχεται να αντιγράψει το οικονομικό σας μοντέλο στην Ελλάδα, πήρε όλη του την οικογένεια και κάνει διακοπές στη χώρα τους με τα λεφτά που του εξασφάλισα εγώ μετά από σκληρό αγώνα!

-Και γιατί έσπασαν τα μαγαζιά;

-Αχ αφελές μου κοριτσάκι, τι να καταλάβεις εσύ από υψηλή πολιτική…τα έσπασαν για να μην προλάβει να πάει εκεί να ξοδέψει τα λεφτά που εγώ του έδωσα!

-Ααα…

-Ε βέβαια! Δεν είδες τι γίνεται στα τρισκατάρατα Σκόπια; Ταραχές στη Βουλή και στους δρόμους. Λίγο ακόμα θέλει και θα το διαλύσουν το κρατίδιό τους, χαχαχα!

-Μη μου πεις ότι κι εκεί έβαλες το χεράκι σου…

-Μα φυσικά! Δε θυμάσαι το non paper γι’ αυτή τη βουλευτίνα του ΣΥΡΙΖΑ, τη Γιαταγάνη;

-Γαϊτάνη.

-Αυτή, τέλος πάντων. Μεγαλοφυές. Έφερα το ΣΥΡΙΖΑ σε πολύ δύσκολη θέση και ταυτόχρονα έκανα τους Σκοπιανούς να αναρωτιούνται που πάει η χώρα τους.

-Καλά, αυτό για το ΣΥΡΙΖΑ να το καταλάβω αλλά το άλλο;

-Κουτό παιδί. Άκου λοιπόν να μαθαίνεις. Η συνέντευξη αυτής της τύπισσας σε μια εφημερίδα εκεί πέρασε στα ψιλά, παρόλο που τους αποκαλούσε “Μακεδονία”. Ο Αντώνης σου όμως διέκρινε τη μοναδική ευκαιρία που του έδωσε όταν είπε ότι η αιτία για το πρόβλημα είναι οι Έλληνες καπιταλιστές.

-Και λοιπόν;

-Μα αγάπη μου, σιγά να μην είναι οι Έλληνες καπιταλιστές ή ο άγιος Πατάπιος ο λόγος που τους μπλοκάρουμε! Θέλουμε να τους αφανίσουμε από προσώπου γης, αυτή είναι η αιτία.Όλα τα άλλα είναι κουραφέξαλα.

-Δεν καταλαβαίνω. Τι ευκαιρία τότε σου έδωσε η Γαϊτανη;

-Είναι πολύ απλό. Να ρίξω στάχτη στα μάτια των μισητών Σκοπιανών και των φίλων τους στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Να τους αποπροσανατολίσω τόσο πολύ ώστε να μην ξέρουν τελικά γιατί τους μπλοκάρουμε, αν η Ελλάδα είναι εχθρός ή φίλος, να τους κάνω να αμφιβάλλουν ακόμα και για το όνομα της μάνας τους! Να τους αποσταθεροποιήσω εκ των έσω.

-Χμ…δεν ξέρω βρε Αντώνη. Νομίζεις ότι ένα σου non paper έχει τόση δύναμη; Δεν τους έχουμε αποσταθεροποιήσει αρκετά 22 χρόνια τώρα με τα εμπάργκο και τα συνεχή βέτο; Αφού όσα χρόνια και να περάσουν, δε θα μπορούν να μπουν ούτε στο ΝΑΤΟ ούτε στην ΕΕ αν δεν αλλάξουν το όνομά τους.

-Απονήρευτο μου κοριτσάκι. Νομίζεις ότι αυτός είναι ο στόχος μου; Να μη μπουν στους διεθνείς οργανισμούς που θέλουν;

-Αν δεν ειναι αυτός, τότε ποιος είναι;

-Μα ακόμα δεν το κατάλαβες; Να τους διαλύσω φυσικά! Αυτό προσπάθώ από τότε που ο Μητσοτάκης με έκανε -ας γελάσω- υπουργό Εξωτερικών. Το είχα σχεδόν καταφέρει με τον γίγαντα πατριώτη Μιλόσεβιτς, θα είχαμε τώρα κοινά σύνορα με τη Σερβία αν δεν με έδιωχνε ο Άρχοντας της Γκαντεμιάς. Γι΄αυτο κι εγώ τον έριξα με τον Συμπιλίδη χε χε χε!

Τώρα έχω μια ακόμα καλή ευκαιρία, μ’ αυτό το χρυσό παιδί το Μπόικο που δεν καταλαβαίνει από ζόρια, καθότι μποξέρ.

-Τα μπέρδεψες λιγάκι καρδούλα μου. Ο Γκρούεφσκι ήταν μποξέρ στα νιάτα του.

-Ε καλά τώρα, εντάξει, ο Μπόικό μου ήταν σωματοφύλακας με μαύρες ζώνες στο καράτε. Είπαμε λοιπόν να δώσουμε ένα καλό μάθημα στους αυθάδεις Σκοπιανούς. Δε μπορούμε βέβαια να μοιράσουμε τη χώρα τους ανάμεσα σε Ελλάδα και Βουλγαρία, θα μας πάρουν με τις πέτρες. Μπορούμε όμως πολύ έξυπνα να την αποσταθεροποιήσουμε τόσο ώστε να διαλυθεί από μόνη της. Και τότε, το πρόβλημα  θα έχει οριστικά λυθεί, αγαπητή μου, κι εγώ θα είμαι αυτοδικαίως ο νέος εθνάρχης.

-Και πως δηλαδή θα λυθεί το πρόβλημα;

-Α, βλέπω ότι ακόμα χρειάζεσαι πολλά μαθήματα διεθνούς πολιτικής Γεωργία μου. Άκου λοιπόν.  Ήξερα ότι δε μπορώ να θέτω επ’ αόριστον βέτο για την ένταξη των Σκοπίων στην Ευρωπαική Ένωση, ιδιαίτερα όταν ζητιανεύω διαρκώς τη δόση μου από τους εταίρους μας. Δε θυμάσαι με τι θράσος αυτός ο Φούλης ήρθε εδώ και μας είπε ορθά-κοφτά ότι πρέπει να ενθαρρύνουμε τη Δημοκρατία της Μακεδονίας;  Άκουσον-άκουσον!

-Ποιος είναι πάλι ο Φούλης;

-Μα ο επίτροπος Διεύρυνσης της ΕΕ, αγάπη μου!

-Στέφαν Φίλε τον λένε.

-Κολλάς στις λεπτομέρειες και χάνεις την ουσία! Η ουσία λοιπόν είναι ότι έπρεπε να βρω επειγόντως έναν σύμμαχο μέσα στην ΕΕ για να μοιραστούμε το βάρος του βέτο. Κι ευτυχώς, ο καλός μου ο Μπόικο μπήκε αμέσως στο νόημα. Ξέρεις, οι Βούλγαροι θεωρούν τους Μακεδόνες…φτου, φτου πιπέρι στο στόμα μου, τους Σκοπιανούς ήθελα να πω, δικούς τους.

-Σιγά το μυστικό, όλοι το ξέρουν αυτό.

-Θέλουν λοιπόν όπως κι εμείς να εξαφανιστεί το λεγόμενο Μακεδονικό έθνος από προσώπου γης.

-Και τότε γιατί τους αναγνώρισαν πρώτοι;

-Δεν αναγνώρισαν το έθνος, καρδιά μου, μόνο την αξιολύπητη χώρα τους, για να ρίξουν στάχτη στα μάτια των Σκοπιανών. Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας τώρα. Συνεννοήθηκα, που λες, με το Μπόικο να πουν κι αυτοί ότι δε συναινούν στην έναρξη ενταξιακών διαπραγματεύσεων γιατί δεν πληρείται ο όρος καλής γειτονίας.

-Μα δεν υπήρχε τέτοιος όρος μέχρι σήμερα…

-Ακριβώς! Βλέπεις τώρα με ποια ιδιοφυία μοιράζεσαι το κρεβάτι σου; Δημιουργήσαμε λοιπόν έναν νέο όρο και εκμεταλλευόμενοι το-μεταξύ μας- εντελώς ανόητο σύστημα της ΕΕ για ομοφωνία στη λήψη αποφάσεων, τους ξαναμπλοκάραμε! Και τα αποτελέσματα τα βλέπεις, ήδη τρώγονται μεταξύ τους στα Σκόπια και σιγά-σιγά θα πέσουν στην αγκαλιά μας σαν ώριμο φρούτο.

-Ωραία όλα αυτά, Αντωνάκη μου, αλλά από τη Βουλγαρία πως θα ξεμπλέξεις; Μόνος σου είπες ότι κι αυτοί εποφθαλμιούν τους Σκοπιανούς.

-Μωρέ, ας διαλυθεί με το καλό αυτό το παλιοκρατίδιο, να κερδίσω κι εγώ λίγο χρόνο στα οικονομικά, και θα στους φτιάξω εγω μετά τους γουρουνομύτηδες. Έχω non papers για τη γούνα τους που ούτε φαντάζεσαι!

-Γουρουνομύτηδες;Τι είναι πάλι αυτό;

-Ντροπή Γεωργία, ακόμα να διαβάσεις τα “Μυστικά του Βάλτου” που σου είχα κάνει δώρο στην πρώτη μας επέτειο; ΄Ετσι αποκαλούσε η θρυλική προγιαγιά μου τους Βούλγαρους.

-Το διάβασα το βιβλίο Αντώνη μου αλλά το ξέχασα…πάνε τόσα χρόνια…

-Αυτά δεν ξεχνιούνται! Το βιβλίο αυτό είναι το προσωπικό μου ευαγγέλιο και δεν θα ησυχάσω αν δεν εκδικηθώ τον άδικο χαμό του Τέλλου Άγρα!

-Καλά αγάπη μου, μην εξάπτεσαι τώρα, είσαι και σε κρίσιμη ηλικία, ότι πεις εσύ. Άντε, έλα τώρα στο κρεβάτι.

-Όχι ακόμα, γυναίκα. Δε μπορώ να αφήσω το non paper στη μέση. Καλά, η προγιαγιά μου θα ήταν πολύ περήφανη για μένα. Μπορεί να μη γράφω τόσο ωραία μυθιστορήματα όπως εκείνη αλλά στα non papers είμαι άφταστος. Μια μέρα, όταν κλείσω την πολιτική μου καριέρα, ίσως τα μαζέψω όλα και τα εκδόσω σε βιβλίο.

-Μα Αντώνη μου, τα non papers δεν δημοσιεύονται…

-Mη μου το χαλάς τώρα! Άντε για ύπνο, εγώ θ’ αργήσω. Ο λαός μου περιμένει το επόμενό μου θαύμα.

*Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις δεν είναι συμπτωματική.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου